Faceți căutări pe acest blog

:x :X :x :X :x :X :x :X :x

concurs paralela45

marți, 11 septembrie 2007

My blog

In primul rand ... hello all bloggeri/blogger-itze, cititori shi cititoare . Cik e cool sa ai blog ... shi cum tre sa fiu shi yo cool shi trendy, hai sa ne facem blog. Nu e singurul motiv pentru care eu mi-am facut blog ... traim intr-o tzara democrata cik .. shi k cetatzean al unei tzari democrate vreau sa arat k am ceva de spus. Asha k o sa zic tot ce imi trece prin cap ... ce ma nemultzumeshte ( lista e prea lunga) ... ce imi place ( sper sa am ce scrie :p ) .... pur shi simplu tot ce persoana mea gandeshte. Shi pentru k sunt cetatzeam european ... nimic nu ma opreshte sa exprim liber ce gandesc. Rezumand ceea ce gandesc in momentul de fatza in cateva cuvinte ... ROMANIA SUX !!! BUCURESHTI SUX!!! .

Un comentariu:

Anonim spunea...

marfa
super blogg trebuia sa il faci mai de demult intra pe www.dragos-super-chestii.piczo.com si vei putea sa imi lasi si tu un coment