Faceți căutări pe acest blog

:x :X :x :X :x :X :x :X :x

concurs paralela45

miercuri, 12 septembrie 2007

Din nou Dana !!

Mai nou am descoperit k Dana e un fel de mentor pentru mine ... Serios !! Nu radetzi ... Ce descopera ea, ajung la un moment dat sa constat cu stupoare .... Mai intai faza cu 11 septembrie (atentatele de la WTC, ziua in care mi-am facut blog .. ) shi acum RATB-ul asta nenorocit ... Shtiam k untramvai/autobuz vine odata la o juma de ora ... dar astazi a intrecut orice limita ... am stat 30 de minute la 104 pentru k era blocat in trafic .. k apoi sa nu mai opresca in statzia unde eram eu pe motiv k nimeni nu doreshte sa coboare shi autobuzul e prea plin .... shi uite asha a trebuit sa merg eu pe jos de la fostul connex (intersectzia bv.Unirii cu str.Traian ) pana la piatza iancului pe jos .... asta e viatza ... mi-ash baga picioarele, dar la cat de tare ma dor singurul lucru in care pot sa mi le bag e un lighean cu apa rece ....

2 comentarii:

Lyna spunea...

:)) stiam stiam ca ti-s "mentoare" ..

Irina-Alina spunea...

dana e mentor:D:D:D
yey dana\:D/

yey corina ti-am dat add:D