Faceți căutări pe acest blog

:x :X :x :X :x :X :x :X :x

concurs paralela45

miercuri, 12 septembrie 2007

Ce zi mi-am ales!!

Mi-am facut blog !! Sunt mandra de acest lucru ... In consecintza imi scriu la status adresa shi ma bag in seama cu prietena mea Dana, posesoare veche de blog k sa ii cer adresa ei .. pentru a inaugura blogul cu o lista de prieteni (de 2 persoane, ce-i drept) ... Aflu adresa Danei, dupa care constatam cu stupoare ce zi mi-am ales sa imi fac blogul ... 11 septembrie ... fasta zi pentru S.U.A, n-am ce zice ... ehh asta e .... life goes on ... noi sa fim sanatoshi !!

2 comentarii:

Unknown spunea...

welcome in lumea bloggerilor. :) se vede k esti incepatoare da` don't worry. cu timpu o sa`ti perfectionezi trehnica de scris pe blog :P

Lyna spunea...

:)) da draga recunosc .