Faceți căutări pe acest blog

:x :X :x :X :x :X :x :X :x

concurs paralela45

duminică, 30 septembrie 2007

Impresii dupa prima sapt de scoala

AIUREA !!! Deci sa va zic kre e poanta .... pey . genial .. nu am luat nici o floare .... da-le incolo k nu merita .. dak mai era diriga de engleza cred k ii luam ... profa de romana e cam dusa ... nu shtie sa fie diriginta ..... ne-a mutat din clasa in care eram .... shi noi nu voiam shi am vb eu cu profa .. shi ii spun k noi nu vrem sa plecam din sala 5 ..... shi dupa 30 de secunde in care s-a uitat prin mine cik .... "asha .. shi dc?"..... shi ii zic k shtitzi noi acolo suntem obishnuitzi ... k am bagat bani in jaluzele, panouri etc .. plus k e de 3 ori mai mare sala 5 decat actuala sala in care invatzam acum .... shi face ea "shi yo ce sa va fac?" ..... cum adik ce sa faca?! e diriga sa se omoare sa ne dea clasa inapoi ...... ma rog .. intr-un final... dupa cereri si petitzii semnate de parintzi cum k noi vrem clasa inapoi ... am primit un raspuns ..... de la dom' director k diriga nu s-a sinchisit sa ne comunice .... k normal sala 13 ne era anul trecut repartizata, dar k ex-diriga avea o oarecare influentza pe acolo shi a aranjat sa fim repartizatzi in sala5 .... cum diriga a devenit inspectoare .... shi nu mai e diriga .... cum noi suntem trimishi in sala 13 .... dupa ce in prealabil pusesem jaluzele shi ne cumparasem panouri shi toate cele .... dar sa lasam bunurile materiale ... in clasa a9a knd a inceput scoala .... la prima shedintza doamna diriginta le-a spus parintzilor k aceea va fi sala noastra pt 4 ani .... noi am stat un an in aceea clasa .. o sa spunetzi k un an nu e mult .... dar pe noi ne leaga nishte amintiri shi nishte sentimente de acea clasa ... e clasa in care ne-am cunoscut noi intre noi shi care am cunoscut profesorii .... aici am legat prietenii ... era casa noastra, mai mult sau mai putzin, departe de casa ..... incerc sa fiu cat se poate de putzin sentimentala .. dar e destul de greu, avand in vedere k am fost implicata .... deci intzelegi k eu vad totul cu ochi subiectivi ..... ma rog .. raspunsul a fost k noi o sa ramanem in sala 13 din motivul pe care vi l-am spus mai sus : aceasta e sala care ne-a fost repartizata ...

Deci k sa va fac un rezumat la ce am scris mai sus, pt cei care nu am chef timp sau mai shtiu eu ce motiv sa nu citeasca ce am scris mai sus. Este un post despre cum o clasa de a10a care ramane fara diriga cu influentza asupra directorului este trimisa intr-o clasa de 4 pe 4 metri .. dupa ce a bagat o gramada de bani in sala nr 5 ..... sincer mie mi se pare revoltator .... dar asta e umila mea parere de care probabil k nu e interesat nimeni :p .....

In fine ..... sunt prea multe de spus despre ceea ce sa intampla in loomea asta ..... prea multe lucruri despre care shtiu doar cei implicatzi ... dak avetzi cv de spus in legatura cu ceea ce am zis mai sus .. va rog sa lasatzi commenturi cu parerea voastra ;)

3 comentarii:

Lyna spunea...

o lume plina de purcei :D ..

Anonim spunea...

pfff..da!nici eu nu pot fi prea obiectiva asa ca nu pot spune decat ca am avut un inceput de an de kkt :|

Anonim spunea...

"omul sfinteste locul"
stii cn a zs asta
sper ca asa va fi
:D