Faceți căutări pe acest blog

:x :X :x :X :x :X :x :X :x

concurs paralela45

joi, 13 septembrie 2007

Din ciclul Romania pitoreasca ...

In consecinta, azi, ma trezesc foarte vesela si foarte optimista ... ce-i drept ... la ora 7 fara un sfert : ... ce sa fac dak nu am putut sa dorm ... ma duc in sufragerie, ma asezez in pat si dau drumul la TV ... pe PRO TV era un film ... la ce naiba sa ma uit la 7 dimineatza? la filmul de pe PRO TV ... ma rog .. oricum la 7 incepeau stirile ... Am fost absolut socata ... era vorba despre un baiat si despre bunicul lui care au dat foc unui hambar fara sa stie ca mama baiatului era inuntru : ... Apoi bunicul i-a ars toate hainele baiatului, absolut toate (chiar si cele cu care era imbracat) pentru a sterge urmele, cik, de a ramas bietul pusti asa cum l-a last Dumnezeu ... shi culmea e ca era noiembrie :)) ... Apoi incep stirile ... subiect de inceput accident de masina pe DN68 in care au murit 2 baieti .... si se pare k acest accident a fost geaman cu un altul pe DN79 ... in ambele cazuri masinile un intrat in niste copaci ... mai schimb programul, dau pe la muzica ... ascult eu ce ascult, dupa care imi dau seama k aproape am ratat horoscopul de pe PRO TV. Din fericire am mai prins doua stiri inainte de horoscop ... una cu bauturi falsificate expuse la vanzare si una ... cu un accident rutier ... doua masini care s-au ciocnit bot in bot ... ma uit la desene animate ... si pe la 9 fara 20 dau inapoi pe PRO TV ca sa nu ratez partea a2a a horoscopului ... Cik nu a bine sa dezvalui secrete si sa ma angajez in barfe azi, k o sa fie in defavoarea mea :p ... Ete nah ... k doar nu renuntz yo la barfe k asa zice horoscopu' ... aahh .. am uitat sa va reamintesc ca dupa horoscop am mai vazut o stire cu un accident :D ...

Romania - frumoasa tara, mare pacat k e locuita ... si nu e locuita de oameni normal ... e locuita de idioti ... Ce?! Va simtiti cu musca pe caciula?!

Un comentariu:

kamikatze spunea...

Daca tot te'ai uitat la horoscop,imi zici si me ce zicea la gemeni:D!!!Daca iti mai aduci aminte:P!!!Lucruri frumoase faci aici!!!Tine'o tot asa!!!Succes!!!:D