Faceți căutări pe acest blog

:x :X :x :X :x :X :x :X :x

concurs paralela45

sâmbătă, 29 decembrie 2007

Liftul cantaretz

Sper k titlul postului meu s va atrga atentzia shi sa va faca sa il cititzi ... nush cum pot sa incep un post despre un lift : .... sa incepem asha cum incepe orice poveste ... era odata un lift care servea credincios loctarii blocului B5, scara 2 (nu e blocul meu :p) .... shi .. pentru k se apropie sarbatorile, domnul administrator (sau nush cine .. ma rog ... nu asta e important) s-a hotarat sa puna muzik in lift .. pana aici toate bune shi frumoase, numai k acea "mirifica" (am inceput sa folosesc mai des cuvantul asta datorita Danei .. shtitzi .. k e "mentoarea" mea :) ) melodie suna k shi cum ar cantata de o pisica in calduri .... din cate mi-am dat eu seamana (dupa cateva sunete sa spunem "corect plasate" :p) e vorba de "Jingle Bells" .... totushi e un lift shi am ajuns la concluzia k nu puteau sa suie o pisica in calduri pe lift k sa le cante celor care merg cu liftul .. asha k (in gandirea mea profunda ... ) am realizat faptul k sunetele chinuite seamana cu cele redate de o instalatzie de brad folosita la maximum (vorbesc din experientza ... am asha cv acasa :p) ... deci inca o data se dovedeshte k is sora lui luis lazarus ..... shi nepoata lui sherlock holmes ..... misterul a fost elucidat .. misiune indeplinita .. SA TRAITZI!

3 comentarii:

Lyna spunea...

vaaaai =)))))))))))))

Anonim spunea...

Deci mah, e scara mea =)) e in fiecare an e muzicutza aia :X e splendida :D :> nu te mai lua de noi dea? >:P

Anonim spunea...

te iei de scara lu nasica:))?:))hai mei corinutz totusi e frumoasa :))si pe mine ma scaia melodia, da dintre a:urca pe scari si a asc mirifica"melodie" aleg varainta 2:))