Faceți căutări pe acest blog

:x :X :x :X :x :X :x :X :x

concurs paralela45

vineri, 28 decembrie 2007

Am revenit 2 >:)

Dap shtiu .. nu am mai scris de 2 luni pe blog :p.. oricum ma indoiesc k am prea multzi cititori fideli care sa fie nerabdatori k persoana mea(sau mai bine zis poponeatza mea regala ;;) ) sa scrie ceva nou :d ... So .... what should I say?! .. hai sa o luam metodic :p .... ultimul post era despre cat de minunat mi-am inceput eu scoala .... sa zicem k relatzia cu diriga cea noua s-a remediat oarecum .... insa clasa nu am primit-o inapoi .. shi acum se pare k mirifica mea diriga face nishte demersuri(aka discutzii cu dom' director sa ne mute intr-o clasa shi mai nasoala decat de acum : .. dupa ce k (cu chiu, cu vai) ne-am obisnuit in sala 13 : .. whatever 8- .. nu merita sa imi bat capul cu asemenea chestii .. mai ales de sarbatori :p .... oricum.. va doresc tuturor SARBATORI FERICITE!! shi UN AN NOU MAI BUN DECAT 2007 (ahh da ... shi sa avetzi parte de dirigi normali :)) )!! :*:*:*